mandag 21. januar 2013

I´m still here

Nå har det vært litt stille på meg noen dager, men jeg er fortsatt her. Er ikke alltid man rekker å sette seg ned og skrive, og jeg er ikke glad i å skrive i farta. Det blir for meg det samme som å spise i farta, og det er jeg heller ikke glad i. Nei, jeg trives best når jeg kan sette meg ned i fred og ro. Da blir det ikke bare for å skrive noe, men for å kose meg :) Og det kan jeg love at dere lesere ville merket STOR forskjell på!

Denne uka er en spesiell uke. Det er bønneuke i Sarpsborg, og jeg elsker det. Det gir meg så enormt mye å komme sammen med kristne fra forskjellige sammenhenger og lovsynge og be sammen. Vi har to samlinger om dagen, -kl 09 og kl 19. Selv om dagen i dag startet med flatt batteri og tom bensintank, fikk ikke stresset tatt tak i meg. Jeg bare gledet meg over at jeg skulle få en time sammen med skjønne mennesker før jeg dro på jobb.
Det gir energi!
Og før det igjen startet dagen min sånn:


Studiebibel i bokutgave og The Amplified Bible på mac´en. Og en kopp te.
Tipper det er noen som tenker med seg selv at "det der blir litt for mye....." :)

Har hatt en deilig helg. En sånn skikkelig slappe-av-helg. I går var det slækkings hele dagen, med familiemiddag (hjortegryte...mmmm), film med barnebarna og sofatid. Er helt herlig å føle seg skikkelig lat innimellom, og ikke gjøre noe med det! Men det kan ikke stå på for lenge for da går jeg over til å bli grinete. Usunt for meg og alle rundt meg :) 

Men du, vi snakkes. Skal snart ut å kjøre igjen, så jeg får henge i litt for å rekke det jeg skal først.

Klem fra Bibbi

Hmmm, det skjedde ett eller annet med skrifta her, men det får bare være...

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar