mandag 17. september 2012

Frokostprat

Hvordan er det, vil dere ta frokosten sammen med meg...? Jeg spiser i alle fall frokost nå, og deler noen ord med dere i samme slengen. Grovbrød med brunost og en liten prat :)

Jeg elsker mandager og følelsen av å starte på noe nytt. Spesielt hvis jeg har hatt ei fin helg, og det har jeg jo.

Lørdag feiret vi svoger og svigerinne, som har tilbrakt 50 år sammen som gift. Det er noe som virkelig er verdt å feire. Familie, slekt og venner samlet. Dyrebart og viktig.


Jeg fløy jo selvfølgelig rundt med kameraet som den verste paparazzi og tok bilder av borddekorasjoner, blomster, mat, kaker og alt mulig. Selvfølgelig folk også, men de utelater jeg her :)

Men jeg KAN nevne i forbifarten at den flotte 2 etg kaka er lagd av Elisabeth Holm. Hun lager de mest fantastiske kaker du kan tenke deg. Hvis du følger denne linken http://frøkenholm.no/ og trykker deg inn på bildegalleri finner du et utvalg av hennes utrolig kunstneriske kaker og div annet, og det beste av alt er at hun tar imot bestillinger :)))

Det hender jeg gir litt gratisreklame her å bloggen, når jeg har lyst til det. Og det hadde jeg, og det er ingen som har spurt meg om å gjøre det heller :) Frøken Holm fortjener all den positive omtalen jeg kan gi henne!

Dagen etter dagen, altså i går, slo jeg opp øynene kvart på elleve! Jeg holdt på å få sjokk, husker ikke siste jeg har sovet så lenge. Jeg hadde planer om litt rydding og diverse i går, men min kjære mann minnet meg forsiktig om at jeg muligens kunne ha behov for en hviledag. Når han sier sånt vet jeg at han har observert en litt hyper kone over en periode og at han i kjærlig omsorg hjelper meg til å skjønne at jeg må roe ned litt :)) Så det ble hviledag, og det var helt herlig!

Ved starten på en ny dag og en ny uke, takker jeg også min Herre for Hans omsorg, nærvær, stille hvisken og at jeg får leve og vandre med Ham.

Jeg har det riktig godt denne mandags morgenen, og det håper jeg inderlig at du også har. Ønsker deg en rik og vakker dag, hvor enn du er.

Stor klem fra Bibbi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar