fredag 14. september 2012

Litt for store ambisjoner

Jeg innrømmer at det var å legge lista ALTFOR høyt da jeg bestemte meg for å jogge rundt Tvetervannet i ettermiddag. Hadde ingen som helst formening om hvor langt det egentlig var, selv om jeg gikk den ruta en gang for mange år siden. Men en ting er å gå, noe helt annet er å jogge :))


Fikk ønsket mitt fra morgenen oppfylt: Høy puls, svette og utkjørthet :) Og vel så det! Turen tok en og en halv time, i slakk oppoverbakke den ene veien og slakk oppoverbakke den andre veien, pluss en god del kupert innimellom. Det ble verken rockering eller styrketrening etter denne turen :) Men pent er det oppi marka nå, -virkelig pent.

Hadde en flott naturopplevelse innimellom pustinga og pesinga.


Dette er helt øverst ved demningen. Blåste ganske mye i dag, men det gjorde ikke noe.


Flotte farger i marka nå.


Og her er jeg nesten hjemme igjen. Ser dere det hvite midt på det nederste bildet? Det er demningen, hvor det første bildet ble tatt. Lurer egentlig på hvor langt det er......

Nå sitter jeg henslengt i sofaen og vurderer å finne senga ganske snart. I morgen er det jobb til kl fire og så skal vi feire gullbryllup for svoger og svigerinne etterpå. Blir kjempekos å være sammen med hele slekta. Gleder meg :)

Ha ei riktig god natt og sov godt i Jesu navn :)

Nattaklem fra meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar