onsdag 19. september 2012

Må følge med på tiden....

Noen ganger vokser det litt over hodet på meg, alt det som skal gjøres. Derfor blir det enkelte ganger  mindre tid til ting jeg har lyst til (som f.eks blogging), og de dyrebare timene jeg har fri må brukes til  andre ting. Sånn er det bare. Som regel tar jeg det igjen med å få hyperskrivekløe (nytt ord) når jeg først får tid igjen...hehe.

MEN, i alt mitt stress og jag, som det har vært litt av de siste dagene, kom jeg over en liten sak som stod i en butikkhylle og ropte på meg.... :) Noen ganger finner jeg disse tingene som "treffer hjertet" på en eller annen måte, og denne saken fikk da også lov til å bli med meg hjem. For en evighetskalender har man jo faktisk bruk for......, spesielt når den er så dekorativ.


Er rart hva man faller for, men her var det det både uttrykket og konstruksjonen som for meg var helt genialt :)) Shabby og praktisk.

Jadda, hadde bare lyst til å vise den fram :) Synes du også den er fin?

Nå springer jeg tilbake til mine praktiske gjøremål og sørger for å få gjort unna litt før jeg skal på jobb.

Ha en fin høstdag videre. Er godt at tordenværet kommer om natta og ikke på dagen!!! Da er i alle fall dagene fine, om enn nettene blir litt søvnløse.

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar