tirsdag 6. august 2013

En sånn dag!

I dag er en sånn kombinert regnværs- og fete-seg-opp-dag. Arbeidslyst og inspirasjon går på lavbluss, men matlysta er det ikke noe i veien med! Men hva så , -jeg har jo tross alt ferie! Tidligere erfaringer sier meg at denne tankemåten kommer jeg til å angre grenseløst på når ferien er over......

Lærte et nytt triks i dag:
Jeg: "Har du lyst på jordbær?" Han: "Nei takk." Jeg fyller opp to skåler med jordbær og masse vaniljesaus, plasserer den ene foran ham og begynner selv å spise på min. Når min er spist opp har han fortsatt ikke rørt sin. Jeg: "Værsågod, jordbæra di står der." Han: "Men jeg sa jo nei takk." Jeg: "Å, jeg syntes du sa ja takk. Da får jeg spise den selv, da."  Og det gjorde jeg :-)  (Men ærlighet varer lengst, -jeg TRODDE faktisk han sa ja takk). Resultat: Stapp mett, etter også å ha spist en pizzabit, en nystekt vaffel og et par kopper med kaffe.....


Nå titter jammen sola fram igjen. Får gå ut og gi blomstene mine litt næring så jeg kan nyte dem lenge, lenge.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar