lørdag 29. juli 2017

Takk, takk, takk!

"Medvandrer" av Helge Bøe

Nå må jeg virkelig få lov til å si TUSEN TAKK til alle dere som var innom og leste innlegget mitt "En taus kriger". Jeg har aldri, noen sinne, fått sånn respons på et blogginnlegg. Det har rent inn oppmuntringer på Facebook, mail og sms, og mange kjenner seg også igjen i det jeg skrev (dessverre).
Jeg har ikke tenkt å dvele mer ved det nå. Da jeg skrev det var det som om jeg "skrev av meg" noe som hadde vært tungt og plagsomt og det ble så lett etterpå. Utrolig at jeg måtte dele det med "halve verden" før jeg kunne sette den streken bak meg!

Vi går alle gjennom ting som er vanskelige i livet. Det er ikke alltid så lett å gjøre noe med det selv, så vi trenger hverandre. La oss derfor være våkne så vi ikke angriper de vi er kalt til å gå sammen med på veien. Du og jeg har ikke alle svarene for alle andre, vi har mer enn nok med å passe på at vi holder oss på veien selv. Å oppmuntre, hjelpe og løfte hverandre fram er det beste vi kan gjøre for hverandre. Det kler ikke noen av oss å være surmaga!

Med disse ordene vil jeg ønske dere alle en riktig god helg. Selv har jeg en ukes ferie foran meg som skal fylles med spennende opplevelser i nærmiljøet og vedlikehold av vennskap. Det er gull verdt!

Bibbiklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar