torsdag 9. august 2012

Hverdagen er her

Da er vi igang. Jeg mener, ferien er over og fokuset blir på det hverdagslige igjen.
Det var helt ok å komme på jobb etter et par uker fri. Merker at jeg trives der jeg er, og det er moro når det blir skikkelig klaff innimellom. At man får koblet de rette folkene med de rette lampene..hehe


Det er trivelig i butikken. Ta dere en tur innom og se :)

Tenk at jeg startet dagen med en joggetur i dag. Wow! Det gikk litt tungt til å begynne med. Kroppen var vel i hvilemodus fortsatt. Men det løsnet etterhvert, og jeg kjente at jeg fikk jobbet med muskler som har vært i ro litt for lenge. Godt å komme inn etterpå og sette seg med bibel og andaktsbok. Tankene var klare og det var lett å ta inn det jeg leste. BONUS!

Men nå må jeg komme meg avgårde på jobb. Ønsker dere en nyyyydelig dag. Ser ut som det blir solskinn i dag (i alle fall her i Østfold), så det er bare å suge til seg de strålene vi kan før høsten setter inn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar