onsdag 8. august 2012

Pust og pes

Kjenner virkelig behov for å begynne å bevege meg mer. Problemet mitt er bare at jeg er kjempeflink en liten stund og så sklir det ut. Krafttak er min greie :)

Kroppen min begynner å gi beskjed om at den trenger mer bevegelse, og jeg tenkte at hvis jeg skriver litt om det her så blir det plutselig litt mer forpliktende. Da kan dere holde meg litt i ørene og spørre: "Har du vært ute og jogget i det siste, Birgit?"


I dag har jeg vært ute, og sånn ser jeg ut med blodsmak i munnen etter en halvtimes joggetur. Når jeg ser etter så ser jeg jo egentlig ikke så sliten ut, så kanskje det er bedre stelt med meg enn jeg trodde :)
 
Er heldig som har skogen rett utenfor døra. Er bare å ta på seg joggeskoa og løpe avgårde.

Man puster inn frisk luft og renser litt opp i tankene samtidig.

(Dere skjønner at jeg driver og peprer meg selv nå for å overbevise meg om at dette er bra saker?)










Etter joggeturen er det tid for rockering. Det er obligatorisk! Og FRYKTELIG vondt hvis man ikke har gjort det på en stund. Faktisk blir man både gul og blå rundt midjen de første dagene, og man skal helst ikke starte med mer enn et par minutter. Men så øker man på etterhvert og så forsvinner blåmerkene, og da kan man holde på i 20 min av gangen.

Litt vanskelig å ta bilde av meg selv når jeg rocker, så dere blir bare nødt til å tro at jeg virkelig gjorde det :)
Dvs, jeg fikk tatt bilde, men verken dere eller jeg ønsker det offentligjort....

Jeg har startet bra, og nå håper jeg at jeg har pågangsmot nok til å holde det gående... Og det har jeg vel. Klart jeg har! Helt sikkert! Garantert!

Et stort smil sender jeg til deg!
Bibbi




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar