søndag 7. oktober 2012

Uthvilt og fornøyd

Herlige, deilige, skjønne søndag!

Jeg har sovet lenge og vel, og kjenner at jeg er på plussiden igjen hva søvn angår. Og takk for det!


Og du verden så mye rart jeg har opplevd i natt.

Hans-Erik har kjøpt nytt hus til oss uten at jeg visste om det. Det er bygd på femtitallet, ingen ting er gjort innvendig fra det ble bygd, det er halvparten så stort som det vi har nå og det er ikke bilvei helt frem. LYKKE, eller...?????? Dattera mi, som i følge mine nattlige utflukter, har begynt å lufte hunder for late dansker, traff Jahn Teigen ute i skogen, og han var fryktelig frustrert fordi HAN gjerne ville ha det huset....ER DET MULIG, sier jeg.

Men jeg skjønner at drømmer en en måte å defragmentere sinnet på, for elementer av dette er ting jeg på forskjellige måter har vært innom de siste dagene. Bare rart at det ikke var noe som helst om bryllup inne i bildet, siden det var det jeg hadde i hodet da jeg sovnet i går. Siste kyllingen i kurven skal nemlig stifte eget bo, og i går var det planleggingsdag for den begivenheten :)

Dette var bare en liten "Titt tei" på søndag formiddag. Nå skal jeg finne fram BOKA mi og fylle meg opp med ord som gir liv og kraft.

Et lite visdomsord til deg denne søndagen:

Når du innser at du har gjort en feil,
omvend deg og gå videre.
Husk at Gud ikke samler på dine fjell
- Han ser til ditt hjerte.
Se til at du holder ditt hjerte helt, hengitt, lojalt og trofast mot Gud, 
slik at Han kan vise seg sterk på dine vegne.

 Ønsker deg en velsignet søndag.

Stor klem fra Bibbi






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar