onsdag 8. august 2012

Med blandede følelser

Hei alle sammen.
I dag begynner jeg på jobb igjen etter ferien. Kjenner det er med litt blandete følelser....Samme hvor glad jeg er i jobben min, er det UTROLIG deilig med ferie også! Men når man først kommer i gang er det helt greit.

Da jeg kom hjem fra ferie stod en av orkideene mine i blomst og full med knopper. Det var en jeg slang ned i kjelleren da den var ferdig med å blomste i vår. Den fikk ikke vann å lange tider, men da jeg fant den fram igjen så jeg jo at det fortsatt var liv. Satte den i kjøkkenvinduet, stelte godt med den, og vips så var den igang igjen. Orkidé er min type blomst, -en av de få som overlever hos meg :)

MEN da jeg skulle være snill og støtte den opp, knakk hele grenen med blomst og knopper, så nå har den blitt til snittblomst i stedet....Skal bli spennende å se hvor lenge den står i en liten vase med vann. Er den ikke fin kanskje?


Utrolig at jeg går hen og ødelegger en sånn.......

Men i dag har jeg masse å gjøre før jeg skal på jobb i ettermiddag, så jeg må nesten komme meg videre. Vil bare gi en dere en liten god påminnelse før jeg stikker:


Ha en fin dag, dere skjønne mennesker :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar