torsdag 12. juli 2012

Sommerens OASE

Er nok mange ting som kan oppleves som en oase, alt etter hva man er opptatt av og har interesse for.

Når jeg sier OASE tenker jeg på et sommerstevne som pågår i Fredrikstad i disse dager. Det ER virkelig en oase.

Jeg er så glad for at jeg får oppleve sånt levende og fartsfylt fellesskap. Der ikke møteansiktet må på plass og foldene legges rett så man blir andektig nok til å vise seg i Guds hus. Gud ser ansiktet før foldene legges på plass, vi får liksom ikke skjult noe for Ham likevel....:)) Det er bare å hoppe i det.


Glade mennesker, frisk lovsang, sunn og sterk forkynnelse. Det er den ene siden av det. Den andre er at man treffer så utrolig mange kjente, sånne man ikke ser så ofte ellers.

Vi passet på å huke tak i sønnen vår, Johannes, og kjæresten Ida, etter møtet i går kveld. De er fullt opptatt som lovsangsledere under stevnet, og det blir ikke så mye ledig tid for dem, men vi fikk da tatt en matbit sammen.

Hans-Erik og jeg er alltid så fine på bilder.... :) Når det tas bilder av oss sammen, er det alltid en av oss (les H-E) som gjør et sprell, så da får det bare bli som det blir. Men kebaben smakte fortreffelig.

Stevnet varer ut uka, og TV Visjon Norge har sendinger fra møtene, så ta gjerne en titt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar