fredag 13. juli 2012

Noen går tur med hunden...

......og jeg går tur med kameraet.

Hadde egentlig planlagt å stå opp kl 6 og kjøre ut til sjøen. Lyset er så fint sånn tidlig på morgenen, og nå savner jeg saltvannslukta. Men du verden så trøtt man kan være kl 6 på morran! Kanskje i morra :)

I stedet stod jeg opp kl 8 og gikk en tur ved Tvetervannet. Fint der også, men det lukter ikke saltvann.

Jeg hilste på noen bittesmå frosker (hva ER det med meg og frosker?), men de var ikke veldig kameravennlige. Fant nytråkka elgspor i sanden og ergret meg litt over at jeg ikke hadde vært ute tidligere. Men jeg hadde vel fått sjokk hvis det plutselig stod en elg der!

Her er i alle fall en liten smakebit av morgenens inntrykk.


Vi bor da i et fantastisk vakkert land, selv om sommervarmen lar vente på seg.


Nå har jeg fått i meg frokosten og siste teskvetten, så nå får jeg hoppe inn i andre gjøremål. Det er litt av hvert som "roper" på meg denne formiddagen.

Ha en fin fredag, kjære deg!

Klem fra Bibbi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar