lørdag 14. juli 2012

Husk å feire

Det har blitt så viktig for meg de siste årene, å feire.

Etter ting vi har vært igjennom i livet, og etter at mamma døde, har det blitt mye mer tydelig for meg hvor skjørt livet egentlig er. Derfor har det blitt så viktig for meg å markere positive ting.

Jeg feirer alt mulig. Noen ganger bare helt for meg selv hvis jeg har oppnådd noe eller det har skjedd noe positivt. "Nå tar jeg meg en kopp kaffe og en kakebit, og feirer dette" :) Hehe, kanskje jeg er litt rar!

I går feiret vi Ida og Johannes. At min eneste sønn frir til jenta si og får ja, er en STOR ting å feire.
Egentlig skulle de til oss på en matbit uansett, men siden de hadde forlovet seg ble det plutselig en FEIRING i stedet. Med indrefilet fra grillen og cupcakes til kaffen.


Jeg synes livet er fantastisk! Det er så mye å glede seg over, og jeg har forlengst innsett at jeg er rikt velsignet.

Jeg har også gjort noen valg underveis, og et av dem er at jeg ikke skal la det såre og negative jeg kan oppleve få lov til å overskygge det positive. Negative følelser skal ikke ødelegge livsgleden min. Det gjorde de nemlig altfor lenge, men det er det slutt på.  Livet er absolutt best når jeg er positiv selv.

Fortsatt god helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar