onsdag 11. juli 2012

En dag på Daftö

Sånn, der var kaffen ferdigbrygget, så nå kan jeg sette meg ned og skrive noen ord. Det er ekstra koselig å skrive med en kopp kaffe å kose seg med underveis.

I går var jeg sammen med Maria, dattera mi, og barna i Daftöparken i Strømstad.
Tenk at vi har en så flott attraksjon så nær, og så har vi aldri vært der. Det blir garantert ikke siste gangen!




Ungene storkoste seg med piratskip, skattejakt, ubåtkarusell, klatring og mye mer. Aimee (3 år) forelsket seg fullstendig i en sånn lekehest som man putter penger på. Hun hadde sitt eget show gående, der hun hylte "jihaaa", slengte seg rundt på hesten og lagde en skikkelig oppvisning.... He he, unger er herlige!

Som en god bestemor tok jeg selvfølgelig masse bilder, men av respekt både for barna og foreldrene, legger jeg ikke ut bilder av dem her på bloggen. Det kan være en gang i blant at jeg kan komme til å spørre dem om det er greit, men det blir unntaket og ikke regelen.

En sånn dag er gull verdt. I fem timer koste vi oss der, og det var verdt hver eneste svenske krone det kostet. Når barna har det fint slapper vi voksne også av, og så er man med og lager gode sommerminner for ungene.

I dag regner det, og regner, og regner, men det er ingen vits å ergre seg over været. Det er sommer likevel! Kjøp deg en softis og nyt dagen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar