mandag 30. juli 2012

I ro og fred

Man trenger noen avslappende dager innimellom, da man gjør helt andre ting enn det man gjør til vanlig. Det har jeg gjort de siste dagene. Bl.a har jeg ikke blogget, som dere sikkert har merket.

Lo litt for meg selv her om dagen. I siste innlegget mitt takket jeg mine kjære lesere, og så forsvinner jeg og blir borte i dagesvis :))

Sånn blir det noen ganger. Trenger pauser fra det meste. Og samme hvor glad jeg er i å blogge, er det godt med pause fra det også av og til.
 

Har fått med meg noen nydelige naturopplevelser de siste dagene. Vært ute i naturen, plukket blåbær, brent bål ( i trygge omgivelser) og lagd mat ute.  Lyttet til sildrende bekker og fått duskregn på kinnet. Sånt gir oppdrift, og ro på innsiden.


Nå sitter jeg med kaffekoppen og nyter ettermiddagsroen. Har det så godt! Mokkabønner i skåla, oppvaskmaskinen durer i bakgrunnen sammen med gode lyder fra radioen.

Joda, det enkle i livet er best!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar