onsdag 25. juli 2012

Dagene flyr

Oj som tiden har fløyet de siste par dagene. Det har gått i ett, rett og slett. Men nå bevilger jeg meg en rast ved mac´en og en god kopp te før jeg går i gang med dagens gjøremål.

Hva jeg har drevet med?

Jo, jeg har vært på evangeliesenterets sommerstevne på Østerbo, og der har det vært godt å være.
Jeg blir alltid inspirert av å høre guttene og jentene som har vært gjennom rehabelitering der. De er så EKTE, og så har de ikke lært alle disse finurlige tingene som kan snike seg inn når man har vært kristen noen år. Jeg trives best uten de "finurlige" tingene, sånn som "korrekthet", møteansikter og spesielle stemmeleier :)


I går kveld talte Johannes Amritzer. Han er også en slags gatas gutt, som ikke legger så mye energi i å tilpasse seg religiøse systemer, men heller er opptatt av å vandre med Gud. Og det var akkurat det han snakket om i går, -å vandre med Gud. Det gav gjensvar inni meg. Vi må aldri glemme at det er det evangeliet handler om. Ikke alt det ytre, men en vandring med Mesteren i hverdagen.

Fikk tatt meg en "liten" tur til Spar Kjøp igjen også, mellom møtene. Min kjære vil nok modere akkurat det utsagnet om at det var en "liten" tur, men jeg fikk i alle fall gjort det jeg skulle. Det jeg ikke fant forrige gang, fant jeg nå, -i barneavdelingen. Hurra for Spar Kjøp som har store 176 størrelser :)) Nå har jeg regntøy og en fin sommerjakke som står Teen Club på...hehehe, men det er heldigvis bare på lappen i nakken :)

Jeg har fått litt dilla på sånne koselige skilt og sånt, og i går fant jeg et helt rått et på Østerbo. Hadde ikke hjerte til å kjøpe det etter Spar Kjøp turen, men jeg tok bilde av det. Vil dere se?


Det er så sant! Skulle gjerne hatt det der på kjøkkenet mitt, men det får bli en annen gang! :)

Nei folkens, nå må jeg sette rompa i gear og få gjort noe her. Har lovt meg selv å ta en skikkelig innvendig rengjøring på Starkraft´en i dag, og det er liksom ikke gjort på en to tre. Så nå hopper jeg i det, mens det forsatt er oppholdsvær.

Ha en strålende flott onsdag alle sammen. Og bevar sommeren i hjertet litt til, selv om det ikke ser slik ut ute....

Klem til alle fra Bibbi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar