onsdag 6. juni 2012

Hverdagsgleder

Vet ikke hvordan det er med deg, men selv har jeg en stor evne til å glede meg over små ting. Og jeg er så glad for at det er sånn. Det er gjerne de små, enkle hverdagstingene som gleder meg mest.

Som et besøk hos ei venninne f.eks. Jeg mistenker Anita for å ha linseskrekk, så jeg er litt snill mot henne her :) Men du så gode kanelsnurrer hun hadde! Og for noen trivelige timer!


I går kom jeg over denne fine lille hjertetavla på Marihøna. Jeg bare MÅTTE ha den, den rett og slett ropte navnet mitt nå jeg gikk forbi :)



Og så er det disse kurvgreiene jeg har på veggen da. Er svak for alt som finnes i dette materialet. Det er ujålete og røft, og da det begynte å komme i den fine gråfargen var jeg solgt.

Så da går jeg her og titter på disse enkle tingene og gleder meg over dem.

Er takknemlig for at jeg har det så fantastisk godt. At jeg er frisk og oppegående, har en jobb jeg trives med og ikke minst at jeg har en mann jeg trives med og har det godt sammen med.

Vil heller ikke at det skal stoppe med meg og mitt og mine. Når man har det så bra finnes det også overskudd og muligheter til å prøve å være noe for andre. Hvor godt jeg lykkes i det er ikke noe jeg kan vurdere selv, men intensjonen er i alle fall tilstede.




Jeg har et godt liv, og jeg gir all takk og ære til Herren for det!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar