tirsdag 6. mars 2012

Bla bla blogg

Hvorfor blogger jeg egentlig? Joda, jeg har stilt meg selv det spørsmålet noen ganger og gått og tenkt litt på det de siste dagene.

Aller mest blogger jeg fordi jeg er innmari glad i å skrive. Men hadde jeg ikke hatt et publikum ville det ikke vært så moro, så jeg har garantert et eksponeringsbehov.

Jeg blogger også fordi jeg til tider føler at jeg har noe på hjertet som jeg ønsker å dele. Jeg får utløp for egen frustrasjon over saker og ting som skjer, og jeg får mulighet til å engasjere meg i debatter angående temaer som er viktige for meg.

Noen ganger skriver jeg fordi jeg er glad og har lyst å fortelle andre om koselige ting jeg opplever. Og akkurat nå blogger jeg for å ha noe å gjøre mens jeg venter på at grått hår skal få farge igjen :)

Har forresten et lite problem der. Får ikke bestemt meg for om jeg trives best med den mørke eller lyse utgaven av meg selv.....

Jeg lar dere avgjøre. Skal jeg være lys eller mørk?




Legg igjen en kommentar. Flertallet vinner :)





1 kommentar:

  1. Du kan fint variere det. Du ser nemlig smashing ut i begge fargene! :-) - Og det er en sjelden gave.

    SvarSlett