søndag 18. februar 2018

Påfyll

SPONSET INNLEGG


Dagen i går var et sånt pusterom for meg. Jeg våknet til sol, snø og fuglekvitter, og kunne ikke komme meg fort nok ut. På med varmedress og tjukke vinterstøvler, åpne døra og kjenne frisk, kald morgenluft slå imot meg. Deilig!
Hele formiddagen tilbrakte jeg utendørs med kamera, saueskinn, skrivesaker og kakao. Satt på benken og skrev dikt, faktisk, og gikk en fin tur i marka. På sånne dager er vinter helt greit. Ellers er jeg stor fan av sol og sommer, og for min del kunne vinteren gjerne vært kuttet ned med et par måneder......



Men selv ute i vinterkulda må jeg ha med skrive- og tegnesakene mine. De er mine trofaste følgesvenner, og på min stadige jakt etter høvelige vesker å bære dem med meg i har jeg blitt den lykkelige eier av denne fine geiteskinnsveska. Dere vet jo allerede at jeg elsker denne rustikke stilen. Back to basic, liksom. Null jåleri, men praktisk, fin og varig. Jeg har satt den inn med skinnolje og har brukt den i all slags vær, og den blir bare mykere og finere jo mer jeg bruker den. Jeg har flere vesker fra denne selgeren på eBay og jeg blir aldri lei dem. Vil du vite mer kan du klikke HER.

Og vil du se tidligere innlegg om de andre veskene i serien finner du det HER.

Mens jeg sitter her og skriver laver snøen ned. Ingen fin utedag i dag, så her kommer noen flere bilder  fra i går.





Nøtteskrika har inntatt sjefsposisjonen på foringsplassen og stjeler mye av fuglematen fra småfuglene, men hun er jo utrolig vakker, da. I dag er det full fart der ute, med spurver og meiser og svarttroster, og jeg koser meg med å se på dem mens jeg skriver. Har kikkerten ved siden av meg, men lar kameraet ligge i dag.

Søndag er avslapning. Nå skal jeg finne fram tegnesakene mine, lage meg en liten kopp espresso og se om den kreative siden min er på lag med meg i dag.

Ha en riktig god søndag, kjære deg.

Bibbiklem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar