lørdag 10. februar 2018

Skryteblogg!

Hvetedeig mellom hendene. Er ikke det herlig?
Det er år og dag siden sist jeg bakte hvetedeig og hadde helt glemt hvor trivelig det er. Og for ikke å snakke om den gode lukta som blir i huset.
Jeg har blitt mer og mer sånn at jeg vil ha ekte saker. Liker å lage mat fra bunnen. Da vet jeg hva jeg putter i meg og så gir det en helt annen smaksopplevelse enn halvfabrikata. I går fikk jeg et tips om hvordan jeg lager surdeig, så det er neste prosjekt for meg nå. Skal bli spennende å prøve.


I dag ble det solskinnsboller og kanelboller med eggekrem. Hjemmelaga eggekrem....det er jo SÅ godt.






Jada, jeg vet at det er dårlig gjort å trigge smaksløkene dine på denne måten, men da får du bare hive deg rundt og bake litt, du også.

Nå skal jeg rett og slett finne fram ei bok og nappe til meg enda en kanelbolle fra kjøkkenet og bare kooose meg.

God helg!

Bibbiklem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar