tirsdag 16. april 2013

Tirsdagsskravel

ENDELIG!
Endelig kan jeg sette meg ned med en fantastisk god kopp kaffe og skrive noen ord igjen.
Oj for noen abstinenser jeg får når jeg ikke får gjort det. Ikke bare etter kaffen, men etter skrivinga. Akkurat som kaffe og sjokolade henger sammen, henger også kaffe og blogging sammen...... Sånn er det bare.
Tester en ny type i dag, forresten.


Og ja, den er veldig god. Og for den som ikke har skjønt det: Jeg er godt over middels opptatt av god kaffe! :-)

Som dagene har fløyet. Søndag var vi i Kongsvinger og hadde møte i den koselige pinsemenigheten der oppe. Nokså lang reise tur/retur, men vi trives på veien, og folkene der har virkelig tatt imot oss med åpne armer. Det er artig når en eldre dame kommer etter møtet og sier at hun syntes godt det kunne vært litt mer liv, selv om Hans-Erik virkelig slapp løs rockefoten til tider. Sånn ønsker jeg også å være når jeg blir gammel!

Kom hjem sent på søndag kveld, så var det jobb mandag morgen og Filadelfia Varteig på kvelden med "Bønn for Sarpsborg". En flott gjeng som det alltid er godt å være sammen med.

Og i dag tidlig plukket vi opp datter og barnebarn på jernbanen. De har vært i Nord-Norge og besøkt bestefar/oldefar, og det var jo sååååå godt å se dem igjen, selv om de bare har vært borte noen dager.... Familie er en fin greie. Det der med å høre sammen. For en glede!

Og så bar det avgårde til frisøren. Selvfølgelig klarte jeg å møte opp en time for tidlig. Er litt sånn jeg er for tiden. Rotehue!

Fin med håret i plastikk



































Det ble både striper og klipp på meg i dag. Litt mye klipp (!), men så hadde jeg jo litt å ta av og håret hadde godt av en real klipp nå. Liker aldri håret mitt rett etter jeg har vært hos frisøren. Det tar noen dager før jeg får det til å ligge slik jeg vil..... Forfengelig? Sikkert!

Kom på at jeg ikke har lagt ut et eneste bilde fra Londonturen. Ganske naturlig, egentlig. Kameraet lå igjen hjemme :-) Når jeg reiser bare for en dag er det litt andre ting jeg bruker tiden til, men jeg tok noen bilder i full fart med iPhonen rett før vi skulle dra, og et av dem synes jeg ble ganske bra.

Kunne godt tenkt meg en dag i London med kameraet. En fototur. Er så utrolig mye koselig og fint å ta bilde av der. Det er en slags stemning i London, synes jeg, som man ikke finner andre steder. Koselig by!

Jeg vet at jeg nå har prestert enda et rotete blogginnlegg, men det får bare være. Er ikke alltid jeg orker å være så selvkritisk når jeg skriver, og i kveld er jeg absolutt ikke det. Du får ta det som det er.

Jeg er så glad i livet mitt. Glad for venner, familie, facebookvenner, jobben, mannen min, hjemmet mitt, for Gud og alt han har velsignet meg med. Jeg er RIK!

Og sist, men slett ikke minst, er jeg glad for alle dere som leser bloggen min. Herlige folk, det er det dere er!

Klem fra Bibbi

Et lite PS til deg som la igjen en en rimelig kvalm og slibrig kommentar i går, men fant ut at du skulle slette den igjen: Jeg fikk den! Alle kommentarer kommer nemlig ikke bare fram her på bloggen, men jeg får dem også som epost. Så selv om de blir slettet på bloggen, ligger de i innboksen min. Jeg er glad du ombestemte deg, så leserne slapp å lese den møkka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar