tirsdag 29. januar 2013

Sover ikke bort vinternatta, jeg, nei!

Hadde en følelse av at hodet ikke var helt innstilt på å sove enda da jeg gikk og la meg i kveld. Så nå sitter jeg her med en kopp kakao og håper kanskje at jeg kan skrive meg trøtt. Det har funka før...

Tidligere i kveld tok jeg meg en liten runde i stua og tok en nærmere titt på forskjellige ting vi har stående rundt omkring på hyller og skap som vi har fått av venner. Mange gode minner poppet opp og jeg kjente meg plutselig veldig rik. Man er rik når man har venner, ikke sant?

Vil du se litt av hva jeg fant?





Koselige ting som hver på sin egen måte betyr noe for meg, nettopp fordi menneskene bak også betyr noe for meg. Kunstverkene fra barnebarna står særlig høyt i kurs :) Og så er det mye mye mer som jeg ikke tok bilde av.

Dere, husk at livet er ikke å ha en stue til utstilling. Noen ganger blir vi moderne nordmenn så hekta på interiør og trender at vi glemmer å ta vare på de tingene som andre har gitt oss fordi de er glad i oss. Bare en tanke midt i natten......

Nuh slumrer jeg hen.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar