mandag 31. oktober 2011

Mitt daglige brød



Dette er min favorittstund på døgnet. Mat til ånd, sjel og legeme. Det er så lett å haste avgårde på morgenen. Alltid noe som skal gjøres og ting som må ordnes. Men å sette seg ned med en kopp te, ei brødskive/knekkebrød og bibelen gir meg ro i sjela. På samme måte som kroppen trenger mat, trenger også min ånd mat. I disse stundene skjer det noe på innsida. Jeg blir inspirert og kjenner at jeg går dagen i møte sammen med Jesus.








Ser dere den fine tekoppen min? Den fikk jeg av Marina, min kjære venninne i Ukraina, for flere år siden. På den står det på russisk at "Kjærligheten er tålmodig", "Kjærligheten er vennlig", "Kjærligheten tåler alt, håper alt, utholder alt". En god påminnelse før dagen starter.













Og til slutt en liten hilsen til dere fra Boka mi.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar