onsdag 2. november 2011

Sammen med venner


Vi er noen venner som samles til husmøte hjemme hos oss hver tirsdag. Det er en fantastisk kveld som jeg gleder meg til hver uke. Vi har møttes slik i to år og har blitt veldig godt kjent med hverandre. Det blir som en familie og et nettverk. Skulle det være noe stiller vi opp for hverandre.



Vi starter gjerne med litt kaffe og noe attåt. Praten går livlig og vi har mye å fortelle hverandre fra uka som har gått. Etterhvert kommer biblene våre frem. Det er alltid noen som har noe å dele fra Boka og tanker rundt det de leser. Så ber vi sammen, og synger lovsanger. Hvis noen ønsker å bli bedt for, gjør vi det. Legger hendene på hverandre og ber.





Det er et flott fellesskap. Det er ikke sånn at vi bare kommer sammen og har et møte, men vi deler på en måte livene våre med hverandre. Vi lytter til hverandre og alle deltar i samtalen og bønnen.

 Edstemann er snart 90 år og han stortrives sammen med oss. 





Nå har vi nettopp avsluttet for denne gangen. Det ble sent i kveld, for gutta dro til Greåker og hentet pizza hos vår gode venn Cherie og så spiste vi sammen før vi gikk hver til vårt.

Jeg er uendelig glad i disse vennene og takknemlig for at jeg får ha dem i livet mitt. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar