søndag 1. august 2021

Søndagsvibber

  • Våkne uten vekkerklokke
  • Surre rundt i nattskjorta
  • Henge ut gårsdagens klesvask (Ja, jeg vet det er søndag)
  • Fotografere en stor, grønn gresshoppe på døra til uteboden

  • La hagens mest irriterende ugress bli en kilde til en meget velsmakende frokost. Jeg irriterer meg fryktelig over alle villbringebærbuskene som sprer seg med rekordfart. I dag ble de en velsignelse

  • Drikke kaffe med Irish Creamsmak. Jammen godt at jeg, som er veldig glad i alle disse alkoholsmakene, er avholds 😊 Har ikke rørt alkohol på veldig mange år og lever godt med det
  • Lukke øynene og ta inn alle lydene rundt meg. Noen lyder er forstyrrende, - de fokuserer jeg ikke på. Men lyden av fuglene i buskene rundt meg er skikkelig golyder
  • Hente fram et kaffeservise som har stått på loftet i mange år og glede meg over "nytt" service. Jeg er glad i Black Design og sender en takknemlig tanke til venninnene mine som gav meg det i 40-års gave (for ei lita stund siden.......)
  • Skrive notater til bloggen i ei fantastisk nyinnkjøpt notatbok. Jeg er stationaryfanatiker og når jeg kommer over notatbøker med kvalitetspapir er jeg solgt. I denne kan jeg skrive med alle slags penner uten at det blør igjennom. Jeg visste ikke at den var SÅ god da jeg kjøpte den så i morra blir det en tur innom Staples og se om de har flere igjen. Folk som meg får aldri for mange notatbøker.


Resten av søndagen? Vel, jeg hadde min hviledag i går, så i dag blir det å pusle med litt vindusvask, klesvask og annet nødvendig husarbeid. Skal nok få dagen til å gå.

Riktig god søndag!

Bibbiklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar