søndag 6. oktober 2013

Saktere tempo

Happy happy!

Nå har jeg lagt bak meg en veldig hektisk, krevende og intens treukersperiode og kan ikke si annet enn at det skal bli deilig å få et liv i litt saktere tempo i tiden fremover. Jeg savner rolige morgener, oppkvikkende joggeturer og ikke minst turer i skogen med kameraet. Det er jo den beste tiden for det akkurat nå.
Vel, det har i alle fall vært det helt til elgjakta begynte.....Er på en måte LITT skeptisk til å bevege meg for mye ute i marka når alle disse grønnkledde ligger på lur med våpnene sine. Men abstinensene gjør seg gjeldende, og i dag har jeg til og med vært og kjøpt meg en ny turbukse som jeg gleder meg til å innvie.

Det vokser rare ting på trærne i Østfold...
Kjære alle dere bloggvennene mine: Jeg har vært fryktelig sløv til å besøke bloggene deres den siste tiden. Mange av dere har lagt igjen hyggelig kommentarer hos meg, uten at dere har hørt så mye som et pip fra meg....Huff og huff! Men jeg lover å komme sterkere tilbake nå når jeg får bedre tid. Gleder meg virkelig til å sette meg ned med kaffekoppen og titte innom dere igjen. Vi sees plutselig :-)

Nå skal jeg ta kvelden. En riktig god natt til de av dere som fortsatt er våken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar