mandag 10. juni 2013

På´an igjen

For en skjønn helg det har vært og for et nydelig vær vi har hatt. Det gjør godt langt inn i sjela.
Jeg har kost meg med barnebarnbesøk og lyttet til kloke utsagn fra barnemunn. Jeg kjenner meg alltid oppløfta og glad når de har vært her.

I går var det på med mc-klærne og farte rundt på to hjul. Det er skjønt, det også. Og når gemalen spanderte kjørestøvler på meg kan jeg jo ikke annet enn å være veldig fornøyd :-)



Ei ny uke er i gang. Merker du hvor fort tiden går? Det er nesten litt skummelt. Gjett om det er viktig å ta vare på dagene og prioritere det og de som er viktige i livet. Alt vi kan samle oss av gods og gull gir en kortvarig glede og blir borte en dag. Men det vi investerer av tid sammen med våre nærmeste og våre venner, lever videre. Husk og skap gode minner i andres liv. Da legger du igjen noe godt i deres hjerte som de kan glede seg over mange ganger når de leter i minnenes arkiv.

Stor klem fra ho Bibbi


4 kommentarer:

  1. Ja tid er virkelig den beste investeringen en kan gi.
    Selv har vi tilbrakt helga i lag med nesten hele svigerfamilien. Gubben har 5 søsken og mange onkel unger så det ble ei helg med masse liv i :)
    Ønsker den en strålende uke
    Klem fra Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siv-Anita. Jeg tittet innom hos deg, og besøket der vekket alt som finnes av nordnorske gener i meg... :) *Lengter*

      Slett
  2. Kjenner det er lenge siden vi har vært på
    motorsykkeltur nå. Håper vi får det til snart.
    Er litt mye kvelds- og helgejobbing på meg
    så da er det ikke alltid så lett å få til.
    Men i går var vi sammen med venner på grilling.
    Er jo veldig koselig.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. En velsignet uke til deg også, og takk for titten :)

      Slett