søndag 14. april 2013

Ladyen inntar søndagsroen


Dagen har akkurat startet for min del. Etter en "full fart uke" med altfor lite søvn (igjen), gjorde det godt å dra dyna over hodet da jeg som vanlig våknet kl 7. Er egentlig ikke glad i å sove lenge, men min sunne fornuft sier meg at det er lurt å gjøre det noen ganger.
Jeg er verken glad i å legge meg tidlig eller stå opp sent, så det er ikke så rart at det blir underskudd på søvn innimellom. Har en sånn rar tanke om at jeg går glipp av så mye når jeg sover.......

Søndags formiddag er noe helt spesielt. Den nyyyyter jeg. Da koser jeg meg med en stor kopp te, skriver litt, leser litt, redigerer bilder. Dere som leser bloggen min fast har nok oppfanget uttrykket "jeg elsker søndager".  Og visst trenger vi sånne dager til å roe ned på.

Men du, nå må du ha en riktig fin dag. Kom deg inn i hvilemodus og nyt dagen.

Stor søndagsklem fra Bibbi

Jeg tok bilde at et kort jeg fikk til morsdagen. Herlig sofa, ikke sant?



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar