tirsdag 2. april 2013

Jeg og meg og helt alene

Det er kveld, det er mørkt, og ser jeg ut av vinduet ser jeg rett på Tromsøkatedralen, vakkert opplyst i mørket. Jeg hadde jo håpet når jeg først dro så langt nord at jeg skulle få se skikkelig nordlys, men dengang ei. Her snør det jevnt og trutt, og det ser ut til at det har tenkt å fortsette med det.

Det er i grunnen litt uvant å reise alene. Og i hvertfall bo på hotell alene. Etter en lang dag med reise og besøk hos noen på sykehuset, endte jeg opp med å bestille en cheeseburgermeny på Burger King for å få en rask slutt på sultfølelsen som har bygd seg opp gjennom dagen. Bare så synd at jeg aldri føler meg vel etter et sånt måltid. Eller kanskje det egentlig er veldig bra...... :-) Gleder meg allerede til frokosten i morgen.....skal spise for hele dagen....hehe.

Men dagen har vært lang og nå kjenner jeg behov for å krype under dyna og få mange gode timer med søvn. Ville bare gi fra meg en liten kveldshilsen fra det høye nord. 

Stor nattaklem fra Bibbi


4 kommentarer: