onsdag 13. mars 2013

Så det så

En skjønn onsdags morgen. Det falt litt snø da jeg våknet, og det var bitende kaldt ute, men en skjønn morgen likevel.

Jeg nyter øyeblikket da jeg setter meg i bilen for å kjøre på jobb. Koser meg med å kjøre. Har fylt opp kaffekoppen med deilig kaffe. Hører musikk eller nynner litt selv, lar tankene fly og tar gjerne en aldri så liten prat med han der oppe.
 
Det samme når jeg skal hjem fra jobb. Bilen er på en måte et fristed der man ikke trenger å ta stilling til alt mulig. Til og med telefonen kan få leve sitt eget liv der. Jeg rører den ikke i bilen etter at jeg ble stoppet av polisen mens jeg snakket.....Det svir litt, og er veldig unødvendig. Og den bota har hatt en veldig preventiv virkning på meg :)
 
Og bare for ordens skyld, -bildet ble tatt mens bilen stod stille......
 
Vel, onsdagen er fortsatt ung. Ha en fin dag der ute.
 
Bibbiklem 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar