lørdag 9. mars 2013

Bilder fra en lørdagstur

Det er en lykke å komme ut til sjøen. Lukten av sjø og tang, lyden av bølgeskvulp. Selv på en iskald dag har det en fantastisk virkning på meg.











































































Gleder meg til jeg kan gå barbent i sjøkanten igjen og kjenne sola varme skikkelig. Vinter er ikke noe for meg! Du kan gjerne få beholde den, så tar jeg de andre årstidene :)

























Den kan absolutt være pen, vinteren. Spesielt idet den er i ferd med å slippe taket, slik som nå.
Den er bare så kald! Og lang!

Ha en fortsatt fin lørdag. Selv skal jeg fyre i peisen og pakke meg inn i et varmt pledd, og bare ta livet med ro resten av dagen.

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Fine bilder fra lørdagsturen din.

    Jeg liker alle årstidene, jeg.
    Er tilpasningsdyktig... ;)
    Men i likhet med deg, er jeg glad for at våren er like rundt hjørnet nå.
    Skal så flere sorter frø i tiden fremover.
    Gleder meg til å se at det spirer,
    og til å stelle med alle plantene i hagen til sommeren. Alt har sin tid.

    Nyt lyset og gled deg over alle vårtegnene som dukker opp, både her og der fremover.

    Og du, 1000 TAKK for din koselige kommentar på bloggen min i dag.
    Det gledet meg. (:
    Inspirerer.

    Fortsatt god kveld,
    og velkommen innom bloggen min igjen,
    om du vil.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Klart jeg stikker innom deg igjen. Vi sees plutselig :)

      Slett