tirsdag 6. november 2012

Blå grader, twist midt i kaos og rare meg

Da jeg dro på jobb i dag tidlig var det fem blå grader. Det var litt guffent ute, men likevel en koselig stemning. Rim på bakken og kald vinterluft.
Da jeg kjørte hjem seks timer senere, regnet det som bare juling, og det fantes ikke trivelig lenger.

Egentlig er det helt greit om vinteren kommer nå. Litt moderat. Noen stabile kuldegrader og null nedbør.... Det er ypperlig vær både til å jogge i og fotografere i :)
Rimelig egoistisk dette, eller hva...? :)) Ja ja, det er lov å prøve seg!


Jeg har holdt på i flere dager og prøvd å skrive et innlegg om å kose seg, men jeg får det ikke til. Merkelig. Jeg er jo ekspert på nettopp det! Å ta små øyeblikk i løpet av dagen, koble helt av og kose meg. Det rare er at det virker som om disse øyeblikkene mister sin magi når jeg skal sette ord på dem. Å ta seg en kopp kaffe og en liten twist midt i kaos, høres liksom ikke så voldsomt koselig ut, ikke sant? Ordene ødelegger den gode følelsen. Men det kan hende at jeg finner de RETTE ordene en dag, og da skal jeg skrive en avhandling om hvor viktig det er å finne tid til kos midt i hverdagen. I mellomtiden koser jeg meg uten å si for mye om det :))

Ja, jeg vet jeg er litt rar. Hvis det var det du tenkte når du leste dette, så kan jeg bare bekrefte dine mistanker. Men jeg er lykkelig rar, og har ikke tenkt å gjøre noe med det.

Og nå skal jeg ikke skrive mer i kveld, for jeg merker at dette drar litt skjevt ut :)

Ha en flott kveld, kjære deg.

Klem fra Bibbi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar