tirsdag 11. september 2012

Damer og lys, og litt til

Jeg kan garantere deg at det ikke er damer som står bak lyssettingen på badene på norske hotellrom! Det har alltid forundret meg at det er så fryktelig dårlig lys på hotellbad, og nå i helga skjønte jeg hvorfor, - det er menn som står bak!

Heretter kommer jeg til å ha med meg ekstra lys når jeg er ute og reiser. Ei lita lampe med klype som kan festes overalt. Sånn at jeg vet at jeg ikke ser ut som et fargekart eller totalt mangel på farger når jeg går ut av hotellrommet.

Mye i verden hadde sett anderledes ut hvis det hadde vært designet av kvinner :) Men det får vi ta en annen gang.

Dere har kanskje merket at jeg har vært fraværende noen dager? Håper dere har merket det :)) Har vært i Florø sammen med gemalen, og hatt en fantastisk helg i Filadelfiamenigheten der.



Jeg blir helt overveldet over hvor vakkert landet vårt er. Sogn og fjordane er et område av Norge jeg faktisk aldri har vært i før, men som jeg garantert kan tenke meg å reise tilbake til. Landskapet var så nydelig at jeg satt med tårer i øynene og klump i halsen mer enn en gang. Jeg har blitt så veldig SÅNN de siste årene, lar meg oppsluke så til de grader av skjønnheten i naturen og kan grine av glede over vakre naturopplevelser. Det er Pappaen min som har skapt det, alt sammen! Desverre rakk jeg ikke å ta så mye bilder, kan ikke akkurat stoppe ved hver sving heller......

En koselig krok i Filadelfia Florø

Jeg har hatt abstinenser etter å blogge denne helga, men nå når jeg setter meg ned for å kose meg med skrivinga, stopper det litt opp. Kanskje fordi det kun ble fire timers søvn i natt? Var oppe og lagde mat til klokka var nærmere tre....Galskap, men nå har vi mye godt i fryseren :)

Skal på jobb nå. Kanskje jeg skriver noen ord senere i dag, hvis ordene kommer lettere da. Ha det fint så lenge.

Klem fra meg






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar