fredag 17. august 2012

Så da tar jeg det med ro, da

Får vel skrive en liten oppfølger på forrige innlegg. Har god tid til det nå...

Jeg dro på jobb, men skjønte fort at det ikke ville gå bra. Benet var ikke til å gå på, og kundene lurte på hva i alle dager jeg hadde i butikken å gjøre når jeg brukte uendelig lang tid på å komme meg over gulvet.. Skal innrømme at jeg har problemer med å se mine egne begrensninger noen ganger! :)

Jeg tok til vett og ringte legen, så i dag fikk jeg besøkt både fastlegen min, røntgenavdelingen og skadepoliklinikken. Den runden resulterte i en slunken lommebok og 2 ukers sykemelding. Heldigvis var det ikke verre enn at leggmuskelen hadde fått seg en skikkelig strekk.


For å bli bra fikk jeg beskjed om følgende: bruke støttebandasje og se alle seriene på tv som jeg ellers ikke får tid til...hehe. Med andre ord: holde meg i ro.

 Får god tid til å lese da. Har et par bøker jeg gjerne vil lese ferdig. Rare bøker, sier du? Kanskje det, men utrolig spennende og lærerike. Man lærer seg litt om tankegangen til mennesker som vi ellers har lett for å bare dømme nedenom og hjem. Kanskje jeg skriver litt om det, når jeg har lest ferdig.

Kjøpte meg en deilig baguett på hjemvei. Syntes jeg fortjente det etter all flyinga i dag :) Nå skal jeg bare roe ned og kose meg resten av dagen. Med god samvittighet!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar