mandag 13. august 2012

Ny energi

Denne morgentrimmen gir jo faktisk energi! Hvem skulle trodd det?
Jeg får gjort mer før jeg går på jobb på morningen nå enn jeg gjorde før jeg begynte å bruke 30-45 min. på fysiske utskeielser. Det er et rent vinn vinn prosjekt.





Det har gått stort sett greit foreløpig, men i går var det ganske tungt. Ikke fordi det var søndag, men fordi jeg hadde tråkket rundt i mange timer på Markens Grøde i Rakkestad dagen før, og kroppen var rett og slett litt uvillig til å bevege seg så mye.

Ja ja, det er sikkert ikke så moro for dere å lese om dette trimprosjektet mitt, så jeg skal prøve å begrense det. Er bare så begeistret fordi jeg allerede kan merke så mange positive "bivirkninger".

Nå får jeg komme meg på jobb. Dere som er så heldige å ha fri i dag får nyte dagen til fulle. En smak av sommer har gjort seg gjeldende de siste dagene, og vi er ikke lei oss for det, er vi vel?

2 kommentarer: