onsdag 4. juli 2012

Lady snakker klær

For første gang i mitt voksne liv har jeg slitt ut en kjole, og enda klarer jeg ikke å sende den fra meg.
Hullet under armen bare vokser seg større og større for hver vask, og det er av en slik art at det vanskelig lar seg reparere.

Jeg, som aldri har brukt annet enn jeans, har de siste par årene gått mer og mer over til kjole og tights. Ikke "pene" kjoler, men sånne litt røffe som det finnes så mye av nå. Det finnes jo ikke noe mer behagelig å ha på seg, og så ser man jo faktisk litt pynta ut også, selv om det bare er til hverdags.

Bilde lånt på Streets of Londons
facebookside
Min egen lille hemmelighet er at egentlig er jeg litt gotisk når det kommer til klær, -jeg har bare aldri sluppet den siden av meg fram. Det kommer jeg heller aldri til å gjøre, det toget har gått :)) Men "Streets of London" har noen sånne fantastisk artige kjoler i den gotiske stilen som jeg må innom og beundre innimellom. Fløyelskjoler med snøreliv og masse detaljer.....hehe. Ja ja, man skal aldri si aldri :)

Jeg er sånn at jeg ikke gidder å ha skapet fullt av klær. Har noen yndlingsplagg som jeg bruker hele tiden likevel, og da blir det andre bare hengende. Bortsett fra basisklærne da. 17 USA-kjøpte singleter i alle regnbuens farger hører med til basisklærne :)) Kjøpte bare halvparten, jeg, og tenkte jeg hadde gjort det bra, men gemalen sendte meg tilbake til butikken og ba meg fylle opp slik at jeg har for en stund. Yndlingsmannen min det!

Her sitter jeg og skravler og skravler om mer eller mindre menigsløse ting. Saken er at det er sommer i dag, og det er bare et fåtall som kommer til å bruke tid på å lese bloggen min, så jeg slipper nå bare ut litt sånt jenteskravel. Det hører med i livet, det også.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar