fredag 8. juni 2012

Mor og datter tid

I går var det mor og datter dag. Noen timer å bare være sammen, skravle, rusle rundt i butikker og spise god mat. Vi kan når vi vil, er bare litt trege til å få det til :)
 

Jeg er veldig stolt av dattera mi. I tillegg til det rent musikalske, har hun også mange andre egenskaper som jeg verdsetter dypt. Det ligger en ekte og utøvende omsorg for andre i henne, som mange har nydt godt av i årenes løp. Det der med å bry seg når andre har det leit er noe som kjennetegner henne. Og da setter hun gjerne alt annet til side for å stille opp. Verdifullt.

Hun blir sikkert flau når hun leser dette, men jeg spurte på forhånd om jeg fikk lov å ta henne med i bloggen..... :)

Både Maria og jeg er veldig glad i kinesisk mat, så vi koste oss på China Plaza. SELVFØLGELIG bestilt hun Chop suey, det gjør hun jo alltid. Og det verste hun vet er å vente mens bildet blir tatt, og siden jeg ikke er særlig proff fotograf ble det et sånt "Er du ferdig snart" bilde....hihi.





Det er viktig å ta tid til hverandre i hverdagen. SETTE av tid til å være sammen. En og en.


Nyte et godt måltid. Prate. Le.

Det var en deilig dag. Tusen takk, Maria. Gla i deg!


3 kommentarer:

  1. Jeg vet noen som nyter godt av Marias omsorg
    , jeg :)
    Yrkesskolen vår der langt ute i Tharaka, Kenya.

    Blir varm om hjertet når jeg tenker på det.

    SvarSlett
  2. Var'kke meningen å være anonym, da ... Irene Skår her.

    SvarSlett
  3. Ja, det er ikke alt jeg vet, Irene. Hyggelig å høre det :)

    SvarSlett