onsdag 13. juni 2012

Børst støvet av drømmen

Har du noen gang opplevd å miste ut av syne hvem du egentlig er og hva som bor i deg?

Du hadde en brann for noe, var målbevisst og ønsket å utrette noe, men så ble det ikke helt som du hadde tenkt og så mistet du motet. Og så slapp du taket i visjonen, drømmen, målet ditt.


Tror ikke dette egentlig er ukjent for noen av oss.

Men vet du hva, det er fullt mulig å riste støvet av gamle drømmer. Det er ikke noe som heter at det er for sent, eller at det er umulig. Hvis vi engang har turd å drømme om det er det bevis nok på at det er innen rekkevidde.

Noen ganger trenger vi å bryte ut av rekkene. Ta grep om det vi ønsker å gjøre og bare gjøre det. Tørre å stikke oss fram og være anderledes. Glemme at vi bor i jantelovens land. Ikke la oss begrense av hva alle andre måtte mene, eller hva vi TROR andre mener om oss.


Selv kjenner jeg ofte på behovet av å rive av meg begrensningene som bygger seg opp inni hodet mitt. Jeg vil ikke begrenses av negative umulighetstanker, og jeg gjør stadig opprør mot dem. At tankene dukker opp kan jeg ikke hindre, men det er opp til meg hva jeg gjør med dem.

Gud har skapt oss til de menneskene vi er, og det som finnes av gaver og talenter i oss er ment å skulle blomstre.


Kjente bare at jeg hadde lyst til å oppmuntre noen med dette i dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar