onsdag 9. mai 2012

Åtte timer på Newark airport

Ja, that´s reality sometimes.

Et tidlig fly fra Orlando og et sent fly fra New York.

Hva gjør man i åtte timer på en flyplass?

Først stuper man inn på en cupcakesjappe (av alle ting), og siden vi ikke rakk en skikkelig frokost ble det UTSKJEIELSE på cupcakes og kaffe...... En dårlig ide!!




Så finner man veien til "gaten", og i følge klokka er det "bare" seks timer igjen til takeoff. Det blir noen runder i dyre flyplassbutikker før jeg ender opp med å kjøpe et O-Magazine. Ikke det dummeste jeg har gjort. Skal skrive mer om det en annen dag.

Kjøpe litt italiensk mat av ei dame som ble SUR fordi jeg ikke forstod hva hun sa når hun snakket til meg på italiensk.....

"Blogge" litt i notatboka og tenke at det blir greit å komme hjem til Macen sin igjen.

Høre mannen knaske godis eller noe fra en pose mens han legger kabal på sin mac.......

Og sånn gikk no timan, og hjem kom vi til slutt.

 I morra skal jeg skrive om New Orleans. En fantastisk morsom by..... Vil gjerne tilbake dit en gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar