fredag 30. mars 2012

Guds liv i MEG


Jeg er så glad for Den Hellige Ånd! TENK at Gud har gitt meg sin Ånd inni meg. Guds liv inni meg!

Det er helt uforklarlig hva som skjedde da jeg slapp ham inn. Hvordan man ser alt på en helt ny måte, som om perspektivet utvides til alle kanter.



Jeg har takket Gud for dette i dag. At Hans rike er inni meg, midt i denne gale verden jeg lever i.  Og Den Hellige Ånd hjelper meg å holde dette levende og aktivt.  Jesus sa: "Men talsmannen, Den Hellige Ånd, som Faderen skal sende i mitt navn, han skal lære dere alt og minne dere om alt jeg har sagt til dere".

Og Den Hellige Ånd ligger ikke på latsiden. Han har stadig noe å formidle, men vi må lære oss å lytte etter ham. Gi plass for ham. Han er Guds stemme på innsiden av oss.

Og det er helt sikkert at han har noe å si oss i dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar