søndag 31. desember 2017

Godt nytt år!


På årets siste dag stod jeg grytidlig opp. Har gått her og stella og stulla i flere timer, og kost meg med forberedelser til nyttårsfeiringa i kveld. Dagen skal få fortsette å gå i sakte fart. Jeg har det best da.
Og jeg har overhodet ikke noe behov for å stresse meg ut av 2017. Året har vært godt og dagen i dag gir tid og rom for ettertanke og til å sende noen takkemeldinger oppad til Vårherre.

Neste år blir som det blir. Jeg har tenkt å møte det uten bekymring og leve det dag for dag. Vet du at det å bekymre deg er noe av det dummeste du kan gjøre? Veldig mye av det vi bekymrer oss for slår aldri til, men vi bruker masse energi på det og lar det bygge seg opp som store fjell inni oss og skape masse stress. Helt unødvendig! Da er det mye bedre å gjøre som bibelen sier: "Kast all deres bekymring på Herren, for Han har omsorg for dere".

I dag vil jeg takke hver og en av dere som har tittet innom bloggen min det siste året. Takke for hyggelige tilbakemeldinger på epost og på facebook. Jeg hadde jo aldri drevet med dette hvis det ikke var noen som leste det jeg skriver. Og så vil jeg ønske dere alle et velsignet godt nytt år 2018. Håper vi ses!

Bibbiklem

2 kommentarer:

  1. Takk for fin blogg du har, og alt det gode du skriver!

    Ønsker Deg og Dine et godt nytt år
    og velsignelse over bloggen din

    Velsignelse fra Herren=mer enn utgangspunktet, en godhet uten ende - Uendelig :-)

    Jeg skal prøve som du skriver, bekymre meg litt mindre og huske Gud, som har omsorg for oss :-)

    MinsteBrorKlem

    SvarSlett