mandag 12. august 2013

Sensommer og innekos

Jeg synes alltid det er vanskelig å slippe tak i sommeren. Egentlig litt rart, for jeg er veldig glad i høsten. Her i Østfold pleier høsten å være en fantastisk flott tid som jeg virkelig nyter. Den friske luften, stillheten i naturen, fargene, ALT er egentlig helt nydelig. Og så er det en flott tid for fotografering. 
Likevel er det vanskelig å slippe tak i sommeren.

Men i dag fikk jeg en liten trøst i postkassa


Ojojoj! Så nå har jeg fyrt i peisen og bestemt meg for å overse at nettopp peisestua har unngått støvkluten min i hele sommer :-) Jeg har kaffe i koppen, en liten sjokolade og IKEA-katalogen. 
I grunnen en helt ok feriedag, selv om det regner. Eller kanskje nettopp fordi det regner.

4 kommentarer:

  1. Jeg blir stadig imponert over hvordan du klarer å kose deg med lite! Kaffe og en sjokolade er ok, men IKEA-katalogen.... Er det en liten forskjell på kvinner og menn her?

    SvarSlett
  2. Hva er det med dere mannfolk...? :-) (Fikk lignende kommentar på Facebook fra en mann) Det er da kjempekoselig å sette seg ned og bla i IKEA-katalogen. Det samme med Ellos og Spar Kjøp. Vindusshopping. Koster ingen ting :-) Er glad jeg er kvinne...hehe.

    SvarSlett
  3. At du fikk en lignende kommentar fra en annen mann på dette tar jeg som et kompliment :-)

    Nei, det er så enkelt som at hvis du hadde byttet ut IKEA-katalogen med Biltema, Jula eller Clas Ohlson, da hadde vi vært enige!

    SvarSlett
  4. Litt trøst må man ha på en regnværsda'. Håper det har gitt seg nå, da og at sjokoladen var kjempegod ;)

    SvarSlett