fredag 28. desember 2012

Kipe dager og gode drømmer

Er det greit å si at jeg har hatt en kip dag?

Det er jo sånn når man blogger at man enkelt kan velge å dele det som høres fint, flott og vellykket ut, og utelate det som ikke er så glamorøst og fantastisk...!

For meg har dagen i dag rett og slett vært veldig slitsom. Det ble litt for mange utfordringer på én gang. Kjenner et enormt behov nå for å slippe å forholde meg til tåpeligheter som blir blåst opp til store fjell. Får lyst å kjøpe meg en svensk herregård eller et irsk slott langt ut på landsbygda og leve på royalities, som i år sikkert blir 2 kr og 50 øre...hahaha!


Et lite slott eller en herregård er forresten en av mine store drømmer.


En drøm som ganske sikkert aldri kommer til å bli en realitet, så fremst ingen donerer en sånn til meg eller at jeg blir millionær på uforklarlig vis. Men du verden så mange herregårder jeg har innredet i fantasien og hvilke flotte bruksområder jeg har sett for dem! Hvem vet, drømmer KAN gå i oppfyllelse, så kanskje en dag.....

Klokka er nesten tre på natta. Eneste grunnen til at jeg sitter her er at jeg tørster som bare juling etter å ha kost meg med spekemat i kveld, og alt vannet krever å komme ut igjen.....Slem runddans, det der, for jeg fortsetter å tørste og må drikke mer som igjen må ut...ja, du vet!

Men nå skal jeg prøve å få meg litt skjønnhetssøvn før jobben kaller igjen. Natta, kjære deg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar