lørdag 8. desember 2012

Hva finnes i en dameveske?

Ja det er det nok mange som lurer på. 

Jeg tømte min på gulvet og her ser dere hva som var i min :)


Ikke så veldig overraskende at det var noen poser med instant kaffe kanskje. Det er nødlageret mitt :)
Den store overraskelsen er kanskje at jeg drasser rundt på multiverktøy og lommekniv. Man vet aldri hva man kan få bruk for, vet du. Kan trøste dere med at det også finnes noe feminint i veska mi. Sminkepungen er alltid med. Og så har jeg en kupong på gratis kaffe hos Shell, i tilfelle anledningen skulle by seg :)
Penal har jeg alltid med meg, med kalligrafipenner og tusjpenner som jeg er avhengig av. Penalet er STYGT og skulle vært fornyet for mange år siden, men det får gå en stund til!
Ellers er jo speil og volumpudder et must.
 
Interessant? Sikkert VELDIG :)

Natta og sov godt!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar