mandag 15. oktober 2012

Mitt "elskede" Telenor

Enkelte ting tar tid. Enkelte ting tar EKSTRA mye tid. I dag har Telenor stjålet en time av tiden min +  en haug med tellerskritt, de har testet tålmodigheten min til det ytterste og gjort sitt beste for å prøve å få meg til å tro at jeg er komplett idiot.

Jeg bestod testen med glans. Etter at fyren tre ganger hadde spurt om det var på PC-skjermen det stod at jeg var frakoblet, hvorpå jeg tre ganger hadde svart at det var på RUTEREN det stod frakoblet, klarte han å spørre en fjerde gang om hvor det egentlig stod at jeg var frakoblet.......

Med et indre som begynte å bygge seg opp til eksplosive høyder, svarte jeg med rolig og behersket røst: "Du, nå må du høre riktig godt etter, for nå skal jeg svare på det spørsmålet for FJERDE gang, og det svaret jeg gir deg nå er akkurat det samme som jeg har gitt de tre andre gangene: Det er på ruteren det står frakoblet".

Nei, det er ikke meg, men det kunne godt vært det i dag :)

Jeg var kjempestolt av meg selv....:)) Og fyren satte meg over til en annen som hadde mer greie på akkurat det.....Ja, det skulle jo i grunnen ikke så mye til for å ha mer greie på akkurat det!!!

Utgangspunktet var at jeg hadde bestilt et nytt bredbåndsabonnement med ny ruter. Da regninga kom hadde jeg fått TO nye bredbåndsabonnement...Er rart at det alltid går den veien, at de aldri ved en feil GIR BORT et abonnement. Men det burde jo være en grei sak å fikse. Bare ringe inn og be dem slette det ene. Joda, han innså at noen hadde klusset med abonnementene her, men det fikset han med det samme og jeg skulle få ny faktura. Så bra!

Kjempebra egentlig! Helt til jeg skulle koble meg til nettet og oppdaget at jeg ikke hadde nett lenger. "Velkommen til Telenor. Vi har for tiden stor pågang, men vil besvare din samtale så fort det blir en ledig kundebehandler". Omsider får jeg svar i andre enden, og da viser det seg at han forrige hadde slettet feil abonnement. Så nå hadde jeg i prinsippet ikke noe abonnement hos dem. Det var en fare for at det kunne tilkomme et avbruddsgebyr på noen hundrelapper siden jeg hadde bindingstid hos dem. DA holdt jeg på å eksplodere!! Men jeg behersket meg, snakket rolig og høflig, og fikk forklart fyren at jeg faktisk aldri ville komme til å godta noe avbruddsgebyr. Han var svært forståelsesfull og slettet selvfølgelig den biten..........!!!!!

Nå har jeg internettilgang, jeg har fått den riktige summen jeg skal betale for ETT abonnement, jeg har bevist for meg selv at jeg faktisk kan klare å holde meg rolig selv om jeg dirrer på innsiden, -og jeg er 100 % overbevist om at når neste faktura kommer fra Telenor vil det være ett eller annet som ikke stemmer!!! Men det får vi ta da.

Ellers har jeg det bra. Jeg spiser vitaminer og tar tran, sørger for å få nok mat, drikke og søvn, og tror jeg er et nokså oppegående menneske. Sammenlignet med enkelte kundebehandlere på Telenor tror jeg faktisk at jeg er et SVÆRT oppegående menneske.

Nå er det tid for å dra på jobb. Vi snakkes!

Klem fra Bibbi

PS: Takk for at jeg kan få slippe ut litt dårlig skjult frustrasjon her innimellom, og at dere skjønner ironien min :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar