onsdag 29. august 2012

Et bra ord

Framgang, framgang, framgang!
Liker det ordet, for det er så kjedelig når det ikke er bevegelse i ting :)



Jeg er igang med treninga igjen, sånn ordentlig, og jeg blir så positivt overrasket. Tenk, den løypa jeg for en stund siden tenkte ville være altfor lang, brukte jeg bare en drøy halvtime på i dag. Er det mulig? Og da jeg hadde ca 500 meter igjen, fikk jeg plutselig masse nye krefter og kunne egentlig holdt det gående en god stund til. Fortsatte med rockeringen, slik at jeg fikk en times trening.

Dette er sikkert helt ordinære ting for mange av dere, men for meg er det store seire. Jeg fryder meg over at jeg klarte å bestemme meg for å få rompa opp av sofaen tidligere i sommer, og etter bare en måned er formen SÅ mye bedre enn da jeg begynte, selv med en sykemelding på kjøpet.
Det jo soleklart at jeg må slippe ut litt begeistring her på bloggen min :))

Lørdag skal jeg på jobb igjen, og det blir helt greit det også. Selv om jeg har hatt det helt fantastisk disse to ukene jeg har gått og subbet i joggebukse og uten sminke, skal det faktisk bli deilig å begynne å stæsje seg opp litt igjen. Jeg tror til og med det er noen klær jeg ikke har kunnet bruke på en stund som vil passe nå, og det er jo alltid inspirerende :)

Ellers har jeg et lite prosjekt på gang som jeg går og koser meg med og planlegger oppi hodet mitt. En liten kunstnerisk utfoldelse som jeg plutselig fikk ideen til i går. Vil ikke si noe mer, men hvis jeg får gjennomført det skal jeg vise dere det senere......

Nysgjerrig? Thi hi, det har du bare godt av :))

Stor energirik klem fra Bibbi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar