tirsdag 3. juli 2012

Marerittet er over

Jeg har ikke edderkoppskrekk lenger!!!! Hurra!

Etter div opplevelser pleier jeg alltid å riste klær før jeg tar dem på, og håndklær før jeg tørker meg på dem. I dag glemte jeg det, og det er den ene gangen man glemmer det at det skjer noe. Foran speilet så jeg plutselig et svart krek av en husedderkopp krabbe oppover den hvite trøya mi. Og hva gjorde jeg? Bare børstet den ned i vasken, satte på vannet og fortsatte med sminken.

Og plutselig gikk det opp for meg at dette var ingen normal oppførsel for meg i en sånn situasjon :) Jeg skulle jo ha hoppet rundt og skreket, veivet vilt med armene og følt en utrolig vemmelse. Men jeg bare børstet den vekk som om det var en flue uten nesten å tenke over det.

Dere ANER ikke hvor glad jeg blir for sånt! Har slitt med edderkoppskrekk i over 25 år, men jeg har merket at frykten har avtatt sakte men sikkert den senere tid, og nå er det faktisk over.

Takk og lov, halleluja og alt på en gang!

Dette MÅ bare bli en flott dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar