mandag 2. juli 2012

Ukas best kledde

Ja, det må jammen bli meg denne uken!

I mine hvite pilotbukser fra tre år tilbake og lilla t-trøye fra i fjor med "Queen of everything" tror jeg sannelig jeg scorer høyt. For når jeg leser Dagbladet i dag og ser Topp 10 best kledde kjendiser begynner jeg å lure på hva som foregår oppi huet til folk.

Bildet er stjålet  fra Dagbladet
Miranda Kerr vandrer rundt i New York med BLÅ leopardbukser, flate sandaler, svart singlet og en hatt. Og da er hun liksom SÅ velkledd??? Eller vanlige jeans, t-trøye og rødprikkete pumps?

Det blir for teit, spør du meg!

Og da ho derre berta borti London stadig viste seg i klær fra billigkjeder, skulle plutselig "alle" ha de samme klærne. Tidligere hadde de antagelig vært flaue for å si at de handlet i de butikkene!

Jeg blir skikkelig flau på vegne av div kjendisdamer innimellom også. Når de stiller opp på den røde løperen er det om å gjøre å ha utringning nesten ned til...., ja du vet, og helst så gjennomsiktig at bestemors gamle tyllgardiner blir anstendige i forhold.


Det er visst ett eller annet her som jeg ikke klarer å forstå....

Men for all del, - de får jo oppmerksomhet!

Jeg liker også å få oppmerksomhet, men velger å gjøre det på en litt annen måte. Å blogge, f.eks :)

Men dere, stem på meg som ukas mest velkledde da...... Usett :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar