mandag 25. juni 2012

Paparatzier i buskene IGJEN....

At man aldri kan få gå i fred....!!!

Ha ha ha :)



Jeg er så glad for at jeg ikke er en offentlig person! Er klar over at jeg har en tendens til å stikke frem nesa både titt og ofte, men det blir på en litt annen måte :)

Det som får meg til å tenke på dette er at jeg har lest bloggen til Carola litt i det siste, og det er utrolig "fasinerende" å lese hva folk tillater seg å skrive i kommentarfeltet hennes. Du verden så mange som mener både det ene og det andre om det hun deler på sin egen blogg. Det er nesten så jeg blir flau på andre menneskers vegne. De blander seg inn i hva hun kler dattera si med, hvem hun er sammen med og hvor mye hun er sammen med dem. At hun deler litt av troen sin er jo også helt forferdelig for noen, mens andre setter pris på det og takker.

Det er vel bare sånn det er, men det må være utrolig plagsomt.
Er selv gift med en mann som absolutt ikke er kjendis, men som mange "kjenner" fordi han er musiker og har vært det i mange år. Husker jeg ble skikkelig irritert en gang for mange år siden da vi reiste til København for å slappe av og kose oss ei helg. På båten nedover var det folk som skulle snakke med ham hele tiden og på gata i København ble vi stoppet flere ganger. Det var vel da det gikk opp for meg at jeg bare måtte innstille meg på å dele ham med andre, og nå synes jeg stort sett det er hyggelig når folk stopper oss for å prate litt.

Det er greit når man får trivelige tilbakemeldinger, men ikke fullt så moro når folk er frekke. Noen ganger synes jeg enkelte tar seg litt for mange friheter, og spesielt på facebook sendes det en del utidige meldinger. Min kjære er langt mer tålmodig med mennesker enn jeg er, men hadde det vært meg hadde nok mange blitt fjernet fra bekjentskapskretsen på face ganske kjapt.

Jeg liker frynsegodene, men klarer meg uten alt det andre.... :)) Tror "berømmelsen" er riktig fordelt her i huset!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar