torsdag 11. august 2016

Min nye venn

Man snakker om at de små gledene i livet er de beste. 
Vel, en av mine "små" gleder i dag ser slik ut:


          Tamron 28-300mm F3.5-6.3 Di VC
Det er alltid moro med noe nytt, selv om man kjøper brukt. Jeg trengte et reiseobjektiv, så jeg slipper DEN oppakningen når jeg er på tur. Når jeg blir veldig rik en gang kan det hende jeg kjøper meg noe riktig lysterkt, men enn så lenge vil denne og 50mm jeg allerede har gjøre nytten. De riktig kresne velger ikke zoom, men fastobjektiv. Jeg har ikke blitt så kresen enda...

Det morsomme med Tamron sin zoom er at den er bare halvparten så stor som Canon sin, og veier veldig mye mindre. Passer meg bra :) Fint at jeg har en aldri så liten tur foran meg, så jeg får testa det skikkelig.

Okey, jeg vet hva du tenker: "Her har du ikke postet et blogginnlegg på evigheter, og når det endelig kommer et handler det om noe så kjedelig som et kameraobjektiv!"  Beklager. Jeg har ikke hatt det store overskuddet til å blogge i sommer, men jeg håper inspirasjonen kommer tilbake etterhvert. Den pleier å gjøre det. Men prøv å gled deg litt med meg, da vel. Et nytt objektiv er kanskje det som skal til for å gi meg litt inspirasjon :)

Bibbiklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar